Prove intermedie I semestre a.a. 2020/2021 - Midterm Exams I semester a.y. 2020/2021

Le prove intermedie si svolgono dal 19 al 24 ottobre p.v. e, quando previste, sono relative alle sole materie impartite nel I semestre a.a. 2020/2021.

Durante la settimana delle prove intermedie, ed indipendentemente dal fatto che i docenti abbiano o meno previsto la prova, tutte le lezioni dei corsi triennali sono sospese. Non è prevista sospensione delle lezioni per i corsi di Laurea Magistrale.

Per informazioni riguardanti l’organizzazione delle prove lo studente deve fare riferimento al docente titolare del corso.

xxxxxxxxxxxxxxxx

The mid-term exams will be held from Monday 19th October to Saturday 24th October 2020 and, when planned, are related only to courses taught in the first semester of the academic year 2020/2021.

All teaching activities will be suspended during the mid-term week only for Bachelor degree courses (regardless of whether the teachers decide to hold the mid-term exam or not). For Master degree courses teaching activities will not be suspended.

For all information about the mid-terms, students must refer directly to the professor.